Aankomst - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

01 September 2014 | Spanje, Valencia

Het is maandagochtend op 1 september en veelte vroeg. Vandaag is de dag dat ik naar Valencia vlieg. Mijn vliegreis gaat om 7:20 uur vanaf Rotterdam. We, Cees-Chris, Hidde, mams en ik, vertrokken om 5:15 richting Rotterdam om netjes op tijd te zijn voor het inchecken enzo. We zijn rond 6 uur op Rotterdam en daar staat me toch een rij van mensen die willen inchecken. Na het wachten in deze rij heb ik me koffer ingecheckt en gaan we nog even een kopje koffie drinken, omdat het nog vroeg is en nog even van het gezelschap te genieten. Na de koffie was het echt tijd om afscheid te nemen en ging ik door de douane. Hier moet ik nog tot 7 uur wachten tot ik mag boarden. Dan het vliegtuig in en de reis begint echt. Na een kort slaapje landen we om 9:35 in Valencia. Daar wachten op koffers (duurt lang) en daarna richting de balie voor een metrokaartje. Terwijl ik in de rij sta te wachten wordt ik aangesproken door een groepje van 4 jongens, omdat zij ook gaan studeren in Valencia. Met hen neem ik de metro, bij mij station neem ik afscheid en wisselen we nummers uit. Toen de zoektocht naar mijn hotel met mijn zware koffers, maar gelukkig was deze vlakbij het metrostation (5 minuten lopen). Hier ingecheckt en mijn koffer in mijn kamer gezet. Om toch wat te doen heb ik een rondje door de stad gelopen ook om vast een indruk te krijgen van de stad, deze is heel mooi. Na de wandeling toch maar toegegeven aan mijn moeheid door een siesta te houden in mijn hotelkamer. Na de siesta weer richting het centrum om een hapje te eten. Na het eten heb ik in het hotel wat berichtjes eruit gestuurd om een kamer te vinden. Ik wilde namelijk de volgende dag op zoek gaan naar een kamer. Na wat afspraken te hebben gemaakt, ga ik weer richting mijn bed om deze eerste dag te beëindigen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Charlotte

Ik ben een halfjaartje gaan studeren in Valencia. Van dit avontuur schrijf ik hier wat ik heb gedaan of ga doen. Zo kunnen jullie lezen wat ik eigenlijk doe en weet ik na dit avontuur wat ik precies heb gedaan.

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 5645

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 22 December 2014

Studeren in Valencia

Landen bezocht: