Week 38 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu Week 38 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu

Week 38

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

21 September 2014 | Spanje, Valencia

Sorry voor de late update..... Er moest wat slaap ingehaald worden.

Deze week was ook een week van een beetje wat doen aan mijn project hier.

Maandag was de dag dat we te horen kregen in welke groep we zaten voor de projecten. Ik ben uiteindelijk in de groep terecht gekomen dat een keramische tegel gaat ontwerpen met betrekking tot een specifieke markt.
Dit was ook de dag dat ik in de middag wat geshopt had, want ik had les tot 2 uur. Na het shoppen was er een gratis diner voor Erasmus studenten in een cafe. Helaas was dit heel lang wachten op een beetje eten, maar het was wel lekker. Er waren wat te veel mensen die azen op gratis eten.

Op dinsdag hadden we afgesproken met mijn groep om aan een opdracht te werken, die we maandag hadden ontvangen. Toen bezig geweest tot 5 uur. In de avond wat gegeten en op tijd mijn bed in gedoken.

Op woensdag weer afgesproken met de groep en toen bezig geweest tot 3. Hierna lekker met mijn huisgenoten in de woonkamer gezeten en gekletst. In de avond was er een feestje voor studenten. Dit was leuk, maar erg druk en dus warm. We waren het vroeg zat vanwege de drukte en het heen en weer geloop van de mensen.

Op donderdag was ik vrij en toen heb ik ook lekker uitgeslapen. Ik heb wat boodschapjes gedaan. Aan het begin van de avond had ik Spaanse les. Dit was echt een introductie en was daardoor vroeg klaar. Toen even hardgelopen. Dit viel tegen vanwege de warmte en dat ik de weg een stukje was kwijt geraakt. Het was wel lekker, dus voor herhaling vatbaar. Toen gegeten en naar bed.

Ook op vrijdag was ik vrij (ja ik doe ook echt wel wat, maar dit is de opstartweek. Hierdoor was ik zoveel vrij, maar dit wordt wel minder).
Ik heb wat dingetjes geregeld voor het huis en daarna gingen we naar het strand. Lekker geluierd.
In de avond was het tijd voor een goed feestje. Hiervoor wat gedronken bij iemand thuis en daarna richting de club. Dit was echt een super mooie club. Het bevond zich Ciutat de les Artes i les Ciències (nieuwe gedeelte van Valencia en waar het bekend om is). Hier de hele nacht gedanst en aan het begin van de ochtend weer richting huis.

Op zaterdag stond er een zwembadfeest gepland. Dus was het na 5 uurtjes slapen alweer tijd voor het volgende feestje. Dit feest viel wat tegen, maar de mensen waren heel gezellig. Om 10 uur waren we weer thuis en wilde mijn andere huisgenoten weer gaan feesten. Dit heb ik maar afgeslagen en ben lekker mijn bed in gedoken.

Op zondag was het weer uitslaapdag na al het feesten. We zijn in de middag naar het strand gegaan en in de avond een drankje gedaan bij ons thuis. Een vriendinnetje was om 00:00 uur jarig, dus dat was erg gezellig. Toch weer een beetje op tijd gaan slapen, want de volgende morgen zou ik weer naar de uni moeten.

Deze week was dus een rustige week met wat leuke feestjes en heel veel mensen ontmoeten. Het was gezellig, maar er staat weer een week van werken voor de deur.

  • 22 September 2014 - 21:50

    Rietske:

    zo te lezen vermaak jij je wel, met werken en feesten. leuk voor je. geniet er maar van. kusjes en groetjes , mam

  • 22 September 2014 - 22:48

    Wendy:

    Klinkt goed Char! Fijn dat je het naar je zin hebt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Charlotte

Ik ben een halfjaartje gaan studeren in Valencia. Van dit avontuur schrijf ik hier wat ik heb gedaan of ga doen. Zo kunnen jullie lezen wat ik eigenlijk doe en weet ik na dit avontuur wat ik precies heb gedaan.

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 5654

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 22 December 2014

Studeren in Valencia

Landen bezocht: