weekje wat een weekje - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu weekje wat een weekje - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu

weekje wat een weekje

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

05 Oktober 2014 | Spanje, Valencia

Hola chicos y chicas!

Weer een berichtje over mijn weekje.

Maandag is universitietsdag. Lekker van 11 -14:30 naar "interessante" presenties geluisterd. Duurde erg lang en was bij de laatste niet meer echt interessant. Hierna lekker een dutje gedaan en daarna wat groepswerk gedaan.
's Avonds gegeten met mijn huisgenootje Ana bij een wijnrestaurant. Hier wat heerlijke tapas gegeten en daarna vroeg richting huis om mijn bed in te duiken.

Op dinsdag met de groep afgesproken om 11 uur. Hier wat groepswerk gedaan tot 5 uur. Daarna een drankje op het strand en om half 7 was het tijd voor mijn Spaanse les. Helaas was het niet erg interessant, omdat mijn leraar, Juan (ja echt), niet echt fijn les geeft.
Daarna om 8 uur naar huis en toen heerlijk thuis quiche gegeten. Nog een drankje gedaan en wat gekletst, om weer op tijd mijn bed in te duiken.

Op woensdag hadden we met de groep afgesproken dat iedereen thuis wat onderzoek deed, omdat 3 van de 5 zich niet lekker voelde. Dus hier even een paar uur aan gezeten.
In de avond een biertje gedaan bij de €0,40 bar. Daarna was het tijd om de club in te duiken. Hier een avondje goed gedanst en toen lekker naar huis.

Op donderdag hadden we weer met de groep afgesproken om het onderzochte werk te bespreken. Ook moesten we bespreken wat iedereen over het weekend doet. Dit duurde tot 5 uur weer en daarna was ik kapot. Ik ben dus lekker even 2 uurtjes mijn bed in gedoken.
Daarna heerlijke pasta gegeten en daarna een drankje gedaan met een groep vrienden op een plein. Dit was gezellig, maar rond 1 uur was het toch wel klaar voor mij. Toen ook beetje op tijd naar bed gegaan.

Op vrijdag hebben we vrij met de groep en op deze dag scheen de zon eindelijk weer. Het was de rest van de week een beetje grijs geweest en het miezerde veel. Op vrijdag vond ik het dus tijd voor het strand. Na wat dingen geregeld te hebben op de uni, lekker om 3 uur richting het strand gegaan. Heer lekker tot 6 uur van de zon genoten en daarna richting huis voor eten.
In de avond was er een beach party, wat inhield dat iedereen wat te drinken mee had en dat we lekker met iedereen konden kletsen. Het was geen geregistreerd feestje, dus we konden geen muziek draaien. Het was toch erg gezellig tot een vriend zijn mobiel kwijt was en we daar 2 uur naar hebben gezocht. Was wel een belevenis en rot, want we konden hem echt nergens vinden. Toch even de club ingegaan, omdat ik daar zin in had. Dus weer heerlijk laat gaan slapen.

Op zaterdag lui geweest, omdat mijn moeder was vergeten dat we hadden afgesproken om te skypen. Toen lekker met mams geskypt. Toen wat huiswerk gedaan voor Spaans. In de avond gegeten bij een vriend met Ana. Daar een film gekeken en toen op tijd weer naar huis.

Op zondag lekker uitgeslapen, omdat ik op tijd was gaan slapen. Daarna hebben we in mijn huis de huiskamer verbouwd. We hebben de meubels wat verplaats, zodat het beter eruit ziet.
Hierna lekker aan mijn huiswerk gezeten. Toen met mijn vriendje geskypt en daarna weer heerlijke pasta gegeten. Ik ga zo lekker op tijd naar huis en dan zit de week er weer op.

Ik ben blij dat het weer lekker weer is en dat de korte broek weer aan kan. Deze week wel heel veel aan de studie gezeten, maar gelukkig hebben we volgende week donderdag en vrijdag vrij. Dan is Hidde hier ook en wordt het weer mooi weer, dus dat wordt genieten.

Dikke kus en groetjes aan iedereen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Charlotte

Ik ben een halfjaartje gaan studeren in Valencia. Van dit avontuur schrijf ik hier wat ik heb gedaan of ga doen. Zo kunnen jullie lezen wat ik eigenlijk doe en weet ik na dit avontuur wat ik precies heb gedaan.

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5647

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 22 December 2014

Studeren in Valencia

Landen bezocht: