Oepsie - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu Oepsie - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu

Oepsie

Door: Char

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

09 November 2014 | Spanje, Valencia

Deze keer heeft de blog de titel van oepsie, omdat ik mijn blog helemaal ben vergeten te schrijven afgelopen weken.

Eerst was er week 44. Deze week was niet heel erg speciaal behalve dat het op vrijdag 31 oktober Halloween was en we een groot feest hadden. Het was zo leuk dat de zaterdag besteed werd om bij te komen. Het was echt een goed verkleedfestijn. Echt iedereen liep verkleed rond en als je niet als iets dat dood was verkleed, was het raar. Dus veel zombies, skeletten en moordenaars(enige optie als levend personage).
Op zaterdagavond was er een verjaardagsfeest van mijn huisgenoot Philip en projectgenootje Frida. Deze had ook het thema Halloween, dus twee keer verkleden. Gezellig even met elkaar uitbrakken was dit en een beetje bijkletsen van de vorige avond.
Verder is er over deze week niet zo heel veel spannends te vertellen.

Week 45 (afgelopen week) was iets actiever.
Deze week heb ik heel veel gedaan aan het project, omdat we op donderdag een afspraak hadden met het bedrijf waarvoor we het project doen. Hiervoor wilden we een goede indruk achterlaten, dus goed ons best gedaan op visuals. Dit pakte positief uit, omdat ze blij verrast waren en onze ideeën goed vonden.
Op vrijdag een groot diner gehouden met vrienden en op zaterdag even geshopt met mijn huisgenoot Christina. In de avond een movie night en op zondag lekker rustig aan gedaan. Wel nog wat voorbereidt voor een presentatie van morgen, maar dat was niet zo lang.

Dus deze week heerlijk aan de studie gezeten en komende week wordt waarschijnlijk hetzelfde. Fijne avond nog iedereen en een dikke kus uit het kouder wordende Valencia...

XOXO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Charlotte

Ik ben een halfjaartje gaan studeren in Valencia. Van dit avontuur schrijf ik hier wat ik heb gedaan of ga doen. Zo kunnen jullie lezen wat ik eigenlijk doe en weet ik na dit avontuur wat ik precies heb gedaan.

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 5649

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 22 December 2014

Studeren in Valencia

Landen bezocht: