Weekje - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu Weekje - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu

Weekje

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

19 November 2014 | Spanje, Valencia

Hola mensen!

Ik weet niet hoe ik deze week moet omschrijven. Er is niet mega veel gebeurd.

Maandag presentatie over project tot nu toe en daarna was het zulk lekker, dat ik had besloten om een rondje hard te lopen. Alleen toen de zon weg was, werd het toch wat fris. Ja ook hier wordt het winter.

Op dinsdag en woensdag lekker aan project gezeten.

Op donderdag en vrijdag hadden we besloten om thuis te werken aan jet project. Op donderdagavond zijn we naar een open mic night geweest. Er waren allerlei goede amateurs. Daarna nog een dansje gewaagd.
Op vrijdagavond was het quiche night met mijn vrienden. Onze Italiaan Gianluca had heerlijke quiche gemaakt en daarna nog gezellig gekletst tot in de late uurtjes.

Op zaterdag even goed uitgeslapen en in de middag de stad in om een wat dikker vest te kopen en een sjaals. Het wordt toch wt kouder. In de avond filmavond gehouden thuis.

Op zondag weer uitgeslapen en daarna gaan kijken bij de marathon die werd gelopen in Valencia. Toch goed om mensen zo sportief te zien, maar heeft geen inspiratie opgeroepen om ook aan een mee te doen. Verder de zondag rustig afgesloten.

Nou dit was dus mijn week en ik weet niet hoe ik hem leuker kan beschrijven. Het was gezellig op vrijdagavond, maar dat was het ook. Dus vandaar de saaie opsomming van feiten. Ach er is weer een andere week en dan komt mams en zus langs...... Dar heb ik zin in!!