Weekend! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Charlotte Diest - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

01 Oktober 2014 | Spanje, Valencia

Hola lezers!

Ik dacht laat ik eens een apart verslagje doen over het weekend. Er is niks speciaals gebeurd, maar dan onthoud ik alles beter.

Op vrijdag was het een Nederlandse dag: regen en koud. Heb ik een lekker dagje vrij en ben ik wat beter, kan ik nog niet naar het strand. Dat was wel een beetje jammer, dus heb ik maar een dagje binnen blijven gedaan.
Maar gelukkig is daar altijd de avond nog. Ik was uitgenodigd voor een Italiaans diner. Ze was Italiaans en had heerlijke lasagne gemaakt. En een andere Italiaanse jongen had echte tiramisu gemaakt. Een echt Italiaans diner dus. Daarna wat gedronken en toen naar de club. Dit was een heerlijke avond daar. Ik heb echt de hele avond gedanst en het was zo leuk, dat ik niet naar huis wilde. Toch op een gegeven moment maar gedaan, omdat mijn lichaam moe was van het dansen.

Op zaterdag dus heerlijk lang uitgeslapen. Daarna wat series gekeken om lekker niks te doen als het toch slecht weer was.
In de middag wilde mijn huisgenootje en ik toch ook even buiten iets doen. We zijn naar de Ciudad de las Artes y de las Ciencias gegaan. We wilde naar een groot aquarium gaan, maar dit kost €21 en dat vonden we toch wat veel voor de 1,5 uur dat we er nog naar binnen konden. We hebben dit dus achterwegen gelaten. Bij toeval kwamen we langs presentaties van de Chinese studie. Ze deden gevechtssporten voor, dansen met de draken, ze hadden Chinese thee en je kon je naam laten schrijven in Chinees. Bij toeval toch nog wat erg leuks gezien.
Rond een uurtje of 7 waren we weer thuis en vonden we het tijd om het eten voor te bereiden. We hebben heerlijke wraps gegeten met een glaasje sangria erbij.
Ik ben hierna heerlijk mijn bed in gedoken met een filmpje.

Op zondag heb ik ook lekker uitgeslapen en daarna wat sportoefeningen gedaan om een beetje fit te worden.
In de middag hebben we een grote schoonmaak in ons huis gehouden, want alles was erg vies.
Na de schoonmaakdag wilde mijn huisgenootje en ik ook weer even naar buiten. We zijn even de oude stad in gegaan. Hebben wat rond gelopen en rond een uurtje of 9 gingen we weer richting huis.
We bedachten dat het zondag was en dat er een tapas restaurant is waar de tapas op zondag €1 per stuk zijn. Dat leek ons dus wel een goed idee als avondeten. Dus heerlijk tapas gegeten en daarna lekker op tijd bedje in om ons voor te bereiden op weer een dagje/weekje studie.

Dit was dus weer eens een rustig weekendje met wat leuke en verrassende activiteiten, maar komende week wordt er natuurlijk ook weer goed gefeest op woensdag en donderdag. Dat zal ik jullie allemaal aan het einde van de week weer laten weten.
Ik wens jullie een goede nacht en anders een fijne dag als jullie dit later pas lezen.

Dikke kus uit het wat koudere (26 graden) Spanje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Charlotte

Ik ben een halfjaartje gaan studeren in Valencia. Van dit avontuur schrijf ik hier wat ik heb gedaan of ga doen. Zo kunnen jullie lezen wat ik eigenlijk doe en weet ik na dit avontuur wat ik precies heb gedaan.

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 5664

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 22 December 2014

Studeren in Valencia

Landen bezocht: